Annafridamarie.blogg.se

Vägen tillbaka till fobollsplanen efter tre knäoperation och en korsbandsskada

Söndag

Publicerad 2015-12-06 16:58:03 i Allmänt,

Efter besöket i torsdags var jag helt likgiltlig, träffade aldrig läkaren och inget vettigt sades om såret. De förlänger sjukskrivningen. Jag vet dock inte hur länge. Besöket tog kanske 10-15 minuter med omläggning osv. Det sjuksköterskan gjorde var att "gräva upp" i såret. Så det skulle börja blöda. Reagerar då på att jag inte har någon känsel när han börjar skära i knät. I vanliga fall hade jag gjort revolt och sparkat men ikke. Kan dra slutsatsen att jag inte har någon känsel över stora delar av knät. Det är så äckligt att klia på knät så känner man inte att man kliar. Nej, återbesök om 2 veckor och då träffa Nyquist. Har verkligen noll koll på vad han kommer säga, hur det är med rehaben. När får jag sluta på antibiotika?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela