Annafridamarie.blogg.se

Vägen tillbaka till fobollsplanen efter tre knäoperation och en korsbandsskada

Åter igen ett återbesök

Publicerad 2015-11-05 17:08:52 i Allmänt,

Åter en hel vecka har passerat sedan sist. Jag har haft en superbra helg. Fredagen var en höjdare, iallafall det jag kom ihåg av kvällen. Sedan har inte så myckrt hänt. Idag var jag i Malmö återigen för att lägga om såret. Fick en sjuksköterska jag aldrig tidigare sett. Hon menade på att det var någon konstig upphöjning i såret? Bryr mig inte faktiskt. Såret har iallafall börjat läka. Om det så är buckligt och lila så bryr jag mig inte, det är iallafall inget öppet sår längre. Eller jo, öppet är det men inte som innan. Efter ett tag började alla ansikte man kände igen droppa in på rummet. Efteråt strosade jag runt i Malmö och bara kollade. Ganska tråkiga ställen men trevligt ändå. Sprang snabbt in på Apoteket när de öppnade för att hämta ut lite saker och sedan hem. Ska tillbaka nästa vecka för att träffa läkaren och få bättre utlåtande om knät. Undrar vad han säger om sjukskrivningen? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela