Annafridamarie.blogg.se

Vägen tillbaka till fobollsplanen efter tre knäoperation och en korsbandsskada

Inga framsteg

Publicerad 2015-11-15 16:42:10 i Allmänt, Rehab,

Tiden bara går och går, den senaste månaden vet jag inte ens vad jag har gjort. Såret vill inte läka, fortfarande öppet. Går fortfarande på dubbel dos antibiotika. Sjukskrivningen är framflyttad till mitten av december. Skiten bara rullar på med andra ord. Läkaren vet inte vad som skall göras, det vet inte jag heller. Ingen vet. Så tiden går och knät blir bara svagare och svagare, en jobbig situation. Var nere i Malmö i onsdags. Där la de på något som skulle lägga en hinna på såret. Nej, när jag kollar har de börjat störtblöda istället. Läkaren tyckte synd om mig som skulle åka till Malmö varje vecka. Därför skulle jag höra av mig om det blev sämre. Har det inte läkt på 8 veckor så läker det inte på den veckan heller. Får ringa imorgon, för det ökar i storlek. Jävla knä, är så fruktansvärt frustrerad över hela situationen. Samtidigt är frågan vad ska de göra? Skära upp det igen? Det är de inne på men vill jag det? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela