Annafridamarie.blogg.se

Vägen tillbaka till fobollsplanen efter tre knäoperation och en korsbandsskada

Måndag

Publicerad 2015-10-19 15:57:48 i Allmänt,

Jag skiter snart fullständigt i allting. Läkaren har ej hört av sig och tankarna säger direkt att provsvaren var fullkomligt normala och det inte finns någonting att göra åt såret. Det får alltså självläka, vilket det inte gör och inte kommer. Jag orkar inte med mer kontakt med sjukvården som ändå inte lyssnar och drar konstiga slutsatser. Såret fortsätter och gå upp. Det är ett stort mitt på och ett längst ner på ärret. Nu börjar det gå upp mitt i av dessa. Av ren erfarenhet från dessa veckorna så kommer det bli ett likadant sår som alla andra gånger. Det börjar litet och bara växer sig större och större. Jag orkar inte, allvarligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela