Annafridamarie.blogg.se

Vägen tillbaka till fobollsplanen efter tre knäoperation och en korsbandsskada

På g till Malmö återigen

Publicerad 2015-10-28 07:37:46 i Allmänt, Operation, funderingar,

8 veckor sedan operationen. 5 veckor sedan ärret sprack. 4 veckor på antibiotika. Nu måste det ändå hända något på återbesöket idag. Är i skrivande stund påväg ner till Malmö för att kolla. Förra veckan nämnde han operation om det inte hade läkt med en dubbel dos antibiotika. Det har det inte, det har blivit bättre men inte bra. Dock så börjar det gå upp i mitten av de två största såren. Så frågan är om han vill VAC behandla det hela eller vad som kommer hända? Är så nervös för tillfället för ifall han vill det så innebär det en hel ny operation. Det är då en liten operation men det är samtidigt en operation. Så förra gången bad jag undersköterskan om jag kunde byta denna tiden som jag har idag mot lite senare. Med lite snack med receptionen och läkaren så fick jag komma precis när jag ville. Det kallar jag lyx!. Jag tar ändå nu på morgonen så jag åker med mamma in. Lika bra att ha det gjort anser jag. Innerst inne vill jag inte att de ska operera samtidigt så måste det hända något. Jag kan inte gå med ett öppet sår såhär länge. Blir det operation så måste vi ställa in halloween och det vill jag inte. Det utvisas helt om några timmar. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela